Ana səhifə
 / Sual-cavab / Qadınlarla əlaqəli suallar


799

Əs-salamu aleykum və rahmətullahi və bərəkətuhu.

Şeyx mənim bir sualım var. Biz bilirik ki, kəbin kəsildiyi zaman qadının haqqıdır ki öz mehrini istəsin. Bəs qadın öz yoldaşından mehr olaraq həcc ziyarəti istəyə bilərmi? ALLAH sizi Cənnətlə mükafatlandırsın. Amin.  Əs-salamu aleykum.

Va aleykumussəlam, Abdul-Muhsin əl-Abbad demişdir: “Qadına mehr olaraq, pul verməkdən və ya onu azad etməkdən savayı, ona Quran oxumağı öyrətmək də bu məsələyə aid edilir” (Şərh Sunən Əbu Davud, 10/457). Şeyxin bu fitvasından aydın olur ki, qadın mehr olaraq nikaha girdiyi adamdan, onu həcc ziyarətinə aparmağı istəyə bilər.


781

Salam aleykum. Ögey dayı, babanın yanında başı açıq gəzmək olarmı? Allah sizlərdən razı qalsın! Amin!

 

Və aleykumus-salam.

Bəli, qadın babasının yanında başı açıq gəzə bilər. Ögey dayı dedikdə kimləri qəsd etdiyinizi daha açıq yazmanızı xahiş edirik.


758

Salam aleykum. Soyad barədə sualım var. Qadın ərə gedəndən sonra həyat yoldaşının soyadını niyə götürməməlidir? Xahiş edirəm ətraflı şəkildə cavab yazardız. Bir bacıya izah edə bilmirəm, onu necə başa salım?

Və aleykumus-salam. Azərbaycanda soyad (familiya) insanın soyunu, onun hansı nəslə mənsub olduğunu və bir sözlə nəsəbini bildirir. İnsan soyadını dəyişdikdə isə onun hansı nəslə mənsub olunduğu bilinmir. Şəriətə görə isə - istər kişi olsun, istər də qadın – soyadı dəyişmək qadağandır. Rəvayət edilir ki, Əbu Zərr (radiyallahu anhu) Peyğəmbərin (səlləllahu aleyhi və səlləm) belə dediyini eşitmişdir: “Kim bi­lərəkdən doğma atasının deyil, başqa birisinin oğlu olduğunu iddia edər­sə, küfr etmiş olar. Kim özünün heç bir qohumluq əlaqəsi olmadığı bir qə­bi­lə­yə mənsub olduğunu iddia edərsə, qoy Cəhən­nəmdəki yerini tutsun.” (əl-Buxari, 3508).


751

Salam aleykum. Qadın ərinin icazəsi ilə təyyarə ilə sənəd işləri üçün səfərə çıxa bilərmi? Yəni 2 balaca uşaq ilə 5-6 yaşda. Səfər yeri də Türkiyədir. Allah razı olsun!

Va aleykum as-salam va rahmatullahi va barakatuh.

Qadın yalnız məhrəmi ilə birlikdə səfərə çıxa bilər. Səfərin məqsədindən asılı olmayaraq məhrəmsiz qadının səfərə çıxması şəriət baxımından qadağandır.


747

Salam aleykum. Bildiyimə görə hicablı qadın makiyaj edib evindən çıxa bilməz, lap əri yanında olsa belə. Elədirmi? Bəs əgər üzündə hər hansı ləkə varsa və pudra ilə onu örtmək necə, olarmı?

 

Və aleykumus-sələm.

Əvvəla qeyd edək ki, qadın naməhrəm yanında cəlbedici görünməməlidir. O ki qaldı üzdəki ləkəyə, bunu Allah belə yaratmışdır. Pudra isə kimyəvi bir şeydir və bildiyimə görə dəriyə ziyandır. Ziyan olan şeydən isə çəkinmək daha məsləhətdir.


726

 

Assalamu aleykum.

1. Zövcənin qohumları rayonda qalır, biz isə Bakıda. Onların heç biri əlaqə saxlamır. Zövcə qohum haqqını ödəmək üçün istədiyi qohumuna zəng edib hal əhval tuta bilərmi? Və əgər ər icazə verməsə ərə günah varmı? 

 

Və aleykumus-sələm.

1. Qohumlarla əlaqə saxlamaq Allah və Rəsulunun buyurduğu bir əmrdir.  Uca Allah buyurur: “Ey insanlar! Sizi tək bir candan xəlq edən, onun özündən zövcəsini yaradan və onlardan da bir çox kişi və qadın (törədib yer üzünə) yayan Rəbbinizdən qorxun! Adı ilə bir-birinizdən (cürbəcür şeylər) istədiyiniz Allahdan və qohumluq əlaqələrini kəsməkdən çəkinin! Həqiqətən, Allah sizə nəzarət edir.” (ən-Nisa, 1). Səbəbsiz yerə ərin qadına qohumlarla zəng edərək əlaqə saxlamağa qadağan etməsi onun üçün günahdır. Əbu Hureyra (radiyallahu anhu) rəvayət edir ki, Peyğəmbər (səllallahu aleyhi və səlləm) dedi: “Qohumluq əlaqəsi ər-Rəhmandan bir şəcnədir. (Allahın mərhəməti ilə bağlı olan rəhmət əlamətlərindəndir.) O deyir: “Ey Rəbbim! Mənə zülm edildi. Ey Rəbbim! Məni kəsdilər. Ey Rəbbim! Mənə, mənə”. Rəbbi də ona: “Səni kəsəni kəsməyimə, birləşdirəni də birləşdirməyimə, razı deyilsənmi?!”- deyə cavab verir.” Həsən hədisdir. Odur ki, ərin izni olduğu təqdirdə qadın zəng edib öz qohumları ilə hal-əhval tuta bilər, lakin naməhrəmlərlə danışmamaq şərtilə.


712

 

Əssələmu aleykum va rahmatullah. Bir sualım daha var:  

Sualım bir az uzundu, amma dəqiq bilgi almaq istərdim. Bir bacı dedi ki, cahil vaxtı 300 manat sələm götürmüşəm. İndi bağlaya bilmirəm, gəlin latareya oynayaq, sələmi bağlayım. Mən də razılaşdım və bir neçə bacıya da təklif etdik razılaşdılar. Ayda 30 manatdan 10 nəfər yığıldıq. Amma sonradan bir bacının cahil bacısı da bizlərdən xəbərsiz (yəni latareya oynayanlardan xəbərsiz) oyuna qoşulub və gəlib 4-cü yerdə oturub. Təbii ki, pulu yığan bacının da səhvi olub ki, bunda kimsədən halallıq almadan onu salıb 4-cü yerə. Sonradan pul yığmağı bir başqasına tapşırdıq və bu insan da bildirim ki, kimin ehtiyacı varsa, latareyanı götürə bilər, yəni sıranı gözləmədən (özlüyündə yaxşılıq etdiyidi). Mənim yerimə də bir başqa bacıya söz verib ki, siz götürərsiz. Mən də bacılar bir yerə yığılanda bildirdim ki, mənim yerimə götürən bacıya mən halallıq verirəm. Amma bu işin sırası var, əgər ehtiyacın varsa mənə bildirmək lazım idi. Və halallıq almalı idin. Bəlkə mən nə isə nisyə almışam və sıramda götürəcəyim vaxta söz vermişəm ödəməni. Nə isə bacı da mənimlə razılaşdı. Amma əvvəldə dediyim 1 başqa bacının cahil bacısının qızı da bizim aramızda olub. Dedim ki, filan bacının bacısı da heç kəsdən halallıq istəmədən gəlib 4-cü yeri tutub. Bu düzgün deyil. Nə isə. Səhəri gün həmin bacının cahil bacısı müsəlman bacısının telefonu ilə zəng vurub bizə aqzına gələn, əxlaqsız qadınlara deyilən sözlərlə bizi təhqir etdi. Biz müsəlman bacılar heç kəs ona cavab vermədik. Təbii ki, eləsinə cavab verməyi özümüzə layiq bilmədik. Onu Allaha həvalə etdik. Amma müsəlman bacısı, yəni bizə çox yaxın olan bacı (hansı ki cahil qadın bizə yaxın müsəlman bacının telefonundan zəng vurmuşdu) heç zəng vurub bizdən halallıq istəmədi. Ən azından gözləyirdim ki, zəng vurub deyə ki, bacılar, mən bacımla bacara bilmədim, mənim heç bir günahım yoxdur. Haqqınızı halal edin. Amma hadisədən 5 ay keçməsinə baxmayaraq bizimlə heç əlaqə saxlamır və təbii ki, bizim də qəlbimiz qırılıb ondan. Əlaqə saxlamırıq onunla. Müsəlmanın müsəlmanla 3 gündən artıq küsülü qalması haram olduğu uçun buna görə narahatam. Amma onun günahı ola-ola mən necə onunla əlaqə saxlayım ki. Sizə bunu da bildirim ki, onun üzərində haqqım varsa ona haqqımı halal edirəm. Mən bu prinsiplə yaşayan insanam ki, heç bir müsəlmanın mənim üzümdən Axirətdə əzab çəkməsini istəmərəm. Və yeri gəlmişkən bu fikrimə görə mənə savab yazılırmı (yəni hər müsəlmana haqqımı halal etməyim barədə)? İndi mən nə etməliyəm. Mənə məsləhət verin. Onun addımını gözləyim, yoxsa bu addımı da mən atım. Əgər bu addımı birinci olaraq mən atsam mənə savab varmı? Amma deyim ki, heç istəmirəm ilk addımı mən atım. Çünki səhv onda olub. Mənim səhvim olduğu zaman, kiminsə qəlbinə dəydiyim zaman tez halallıq alıram. Zatən günahlarımız bol. Bir də kiminsə haqqı ilə bu dünyadan köçmək istəmərəm. Dinlədiyiniz üçün Allah sizdən razı olsun.

 

Və aleykumus-sələmu və rahmətullahi və bərakətuh.

Həmin şəxslərə halallıq verdiyinizə görə sizə savab yazılır. Müsəlman bacı ilə onun sizə qarşı səhvə yol verməsinə rəğmən birinci addımı ataraq barışmanız sizi çox böyük savaba nail etmiş olacaqdır. Odur ki, nəfsinizə ağır gəlsə belə çalışın bu böyük əcri əldən verməyəsiniz. Peyğəmbər (Sallallahu aleyhi va səlləm) demişdir: “Bir-birinizdən üz döndərməyin.”


695
Salam alekum. Hicablı qadın eynək taxa bilərmi?
Və aleykumus-salam. Bəli hicablı qadın eynək taxa bilər. Bir şətlə ki, eynək taxmağa ehtiyacı var və bu eynək bəzənmək məqsədi daşımamalıdır. Günümüzdə bəzi müsəlman qadınlar gözəl görsənmək məqsədilə bərli bəzəkli eynək taxır. Bu da islama ziddir. Qadının bəzəyi onun hicabıdır. Hər hansı bir vasitə ilə nəzəri cəlb etməsi isə haramdır.

665
Salam aleykum qardaş. Sual belədir: Qadın heyzli olub qurtaranda qüsul etməmiş su çiçəyi xəstəliyinə tutulub və bu xəstəlik belədir ki bədənə su vurmaq olmaz. Belə olduğu təqdirdə namazları necə qılmalıdır? Hamısını təyəmmümlə?
Və aleykumas-salam. Nə qədər ki, insanın bədənində yara var və həmin yaralara su dəyməsi onun sağalmasına mane olur, həmin kəs sağalana qədər təyəmmüm edə bilər. Bu xəstəlik uzun illər davam etsə belə. Uca Allah buyurur: “Əgər xəstə və ya səfərdə olsanız, yaxud sizlərdən biri ayaq yolundan gəlibsə və ya qadınlarla yaxınlıq etmişsinizsə, su tapmasanız, təmiz torpaqla təyəmmüm edin, üzünüzə və əllərinizə sürtün! Həqiqətən, Allah əfv edəndir, Bağışlayandır.” ən –Nisə 43. “Əgər xəstə və ya səfərdə olsanız, yaxud sizlərdən biri ayaq yolundan gəlibsə və ya qadınlara toxunmuşsunuzsa (cinsi əlaqədə olmuşsunuzsa), su tapmasanız, təmiz torpaqla təyəmmüm edin və ondan üzünüzə və əllərinizə sürtün. Allah sizi çətinliyə salmaq istəməz, lakin O sizi pak etmək və sizə olan nemətini tamamlamaq istər ki, bəlkə şükür edəsiniz” əl-Maidə 6.

649
Salam aleykum və rahmətullah. 1. Qadın namazı tək qıldıqda iqamə verməlidirmi? 2. Qadınlar 2 və ya artıq adamla namaz qıldıqda iqamə verməlidirlərmi? Zəhmət olmasa ətraflı yazın. ALLAH razı olsun, AMİN!
Və aleykumus-sələmu və rahmətullah. Qadınlara istər tək, istərsə də camaat halında namaz qıldıqda iqamə vermək vacib deyil.

647
Salam aleykum. Bildiyimizə görə Cənnətdə kişilərə qadınlar veriləcək. Bəs əri cənnətə düşməyən və ya heç evlənməmiş qadınlara?
Və aleykumus-salam. Bu barədə Quran və sünnədə dəqiq bir məlumatın olmadığı üçün biz də bir şey deyə bilmərik. Lakin Uca Allahın “Orada onlar üçün istədikləri hər şey hazırlanmışdır” (Qaf-35) ayəsinə əsasən demək olar ki, Cənnətdə olan insanların bütün arzuları yerinə yetəcək.

635
Əs-sələmu aleykum. Qardaş mən bir sual verəcəm, amma Allah rizasına bu sualıma cavab verin. Kişinin saqqalını qırxması, qadının qaşını almasıyla eyni şey deyilmi?
Və aleykumus-salam. Xeyir, günah etibari ilə kişinin saqqalını qırxması ilə qadının qaşını alması eyni şey deyildir. Qadının qaşını alması ən böyük günahlardan sayılır. Çünki, qaşını alan qadın lənətlənmişdir. Rəvayət edilir ki, bir gün Abdullah ibn Məsud (radiyallahu anhu) dedi: “Allah, bədənə döyən və döydürən, qaş alan və aldıran, gözəllik üçün dişlərinin arasını yondurub Allahın yaratdığında dəyişiklik edən qadınlara lənət eləsin.” Bu xəbər Bənu Əsəd qəbiləsindən olan Ummu Yaqub adlı bir qadına çatdıqda, o, İbn Məsudun yanına gəlib dedi: “Mənə xəbər çatdı ki, sən belə-belə lənətlər oxuyursan.” İbn Məsud dedi: “Peyğəmbərin (səlləllahu aleyhi və səlləm) lənət oxuduğu və Allahın Kitabında zikr olunan kimsəyə mən necə lənət oxumayım!?” Qadın dedi: “Mən bu iki lövhə arasında (yəni Quranda) olanları oxudum, amma sənin dediklərinə rast gəlmədim.” İbn Məsud dedi: “Əgər sən onu diqqətlə oxusaydın, rast gələrdin. Məgər sən: “Peyğəmbər sizə nə verirsə, onu götürün, nəyi də qadağan edirsə, ondan çəkinin” ayəsini oxumamısan?” Qadın dedi: “Bəli, oxumuşam.” İbn Məsud dedi: “Bu əməlləri də məhz Peyğəmbər (səlləllahu aleyhi və səlləm) qadağan etmişdir.” Qadın dedi: “Axı mən sənin zövcənin bunları etdiyini görmüşəm.” İbn Məsud dedi: “Get, yaxşı-yaxşı bax!” Qadın gedib baxdıqda, onun zövcəsinin qaşlarında heç bir dəyişiklik görmədi. İbn Məsud dedi: “Əgər bu qadının dediyi kimi olsaydı, mən zövcəmlə yaxınlıq etməzdim.” (Bu hədisi Buxari rəvayət etmişdir.) Lənətə məruz qalmaq isə böyük və təhlükəli bir məsələdir. Çünki şeytan da lənətlənmişdir, yəni Allahın rəhmindən qovulmuşdur.

629
Salam Aleykum və rahmətullah əxican. Bir bacı var kişi olan stamatoloq yanına dişlərini düzəlmək üçün gedir, deyirəm ki getmə naməhrəmdir. Deyir ki niyyətimdə günah etmək deyil. Zəhmet olmasa qardaş bu işin günah olması barədə dəlillər gətirəsiniz. Çünki mən dəlil gətirirəm məhəl qoymurlar. Elm əhli dəlil gətirəndə onlara daha təsirli olur, mən bunun şahidi olmuşam. Bu da Uca ALLAHın elm əhlinə verdiyi bir nemətidir. (Əgər qadının yanında məhrəmi olsa necə?) ALLAH sizden razı olsun.
Və aleykumus-sələmu və rahmətullah. Qadın yalnız aşağıdakı şərtlər daxilində kişi həkimə müraciət edə bilər: 1. Yaşadığı yerdə qadın həkimi olmadığı təqdirdə. 2. Yaşadığı yerdə qadın həkimi olsa da belə həmin ixtisasda kişi həkimi qadın həkimindən güclü olduğu təqdirdə. Əgər kişi həkimi ilə qadın həkimi eyni səviyyədədirsə, və ya qadın həkim kişidən güclüdürsə onda qadın kişi həkiminin yanına gedə bilməz. 3. Qadının yanında məhrəmi olmalı, əgər əməliyyat olunursa və ya bu kimi səbəblər üzündən məhrəmin qadının yanına daxil olmasına icazə verilmirsə onda qadın kişi həkimi ilə tək qalmamalı, onun yanında başqa həkimlər də olmalıdır.

617
Salam aleykum qardaşlarım. 1. Mən qardaşımın zövcəsinə salam verə bilərəmmi. 2. Qardaşımın zövcəsi və mən bir yerdə süfrədə otura bilərikmi? Allah yardımçınız olsun.
Və aleykumus-salam. 1. Bəli, siz qardaşınızın zövcəsinə salam verə bilərsiniz. 2. Bəli, siz qardaşınızın zövcəsi ilə bir yerdə süfrədə otura bilərsiniz. Lakin bir şərtlə ki, onun məhrəmi də sizinlə birlikdə həmin süfrədə otursun.

586
Salam aleykum qardaşlar. Tanıdığım bir qadın övladı olması üçün əri ilə yaxınlıq etdikdən sonra qüsl vermir ki hamilə qala bilsin. Yəni sübh namazı vaxtı belə həkimin göstərişinə əsasən yerindən durmur ki, guya çimmək hamiləliyə mane olur. Mən ona dedim ki, bunun hamiləliyə heç bir dəxli yoxdur. Lakin o bildirdi ki, ürəyində şübhə qalır. Bilmək istəyir ki, o təyəmmüm edə bilər və qaydası necədir? Allah razı olsun.
Və aleykumus-sələmu və rahmətullahi və bərakətuhu. Qüslü təyəmmümlə əvəz etmək üçün müəyyən şərtlərin olması vacibdir. Bunlardan: 1. Suyun olmaması və tapılmasının qeyri mümkün olması. 2. Suyun isidilməsinə heç bir vasitənin olmaması. 3. Qüsl almağın insana zərəri olarsa. Yəni qüsl aldıqdan sonra xəstəlik baş vermə ehtimalı böyük olarsa. 4. Bədəndə su vurulması təhlükəli olan yara və ya xəstəlik olarsa. 5. İnsanın yataqdan qalxa bilmədiyi xəstəlik olarsa. Əgər bu cür hallar olarsa qüslü təyəmmümlə əvəz etmək olar. Sizin dediyiniz halda isə üzr olmadığı üçün təyəmmüm etmək düzgün deyil. Odur ki, həmin qadın namaz qılmaq üçün qüsl almalıdır. Lakin onun sübh namazına qədər cənabət halında qalmasında bir qəbahət yoxdur. Sübhə qədər olan müddət isə onun hamilə qala bilməsi üçün kifayət edəcək bir müddətdir. Əgər qadının hamilə qalması uzanarsa və bu səbəbə görə də namazı tərk edərsə və ya vaxtını çıxardarsa böyük günah qazanır. Qüsl almağın hamiləliyə ziyan olub olmaması barədə başqa bir neçə savadlı həkimlərə müraciət etmək daha yaxşı olar. Çünki dində bu barədə bir şey varid olmayıb.

583
Salam aleykum. ALLAH sizlərdən razı olsun. ALLAH elminizi artırsın. Sizə sualım belədir ki, qadın heyz vaxtı quran oxuya bilərmi?
Və aleykumus-salam. Ehtiyac olan zaman heyzli və ya nifaslı qadının Quran oxuması icazəlidir. Lakin ehtiyac yoxdursa, sadəcə savab qazanmaq, ibadət və Allaha yaxınlaşmaq niyyəti ilə Quran oxumasına əksər alimlər icazə vermir. Buna görə də çəkinməsi daha üstündür.

569
Salam aleykum qardaş. ALLAH sizdən razı olsun. Sizə bir sualım var: İki qadın namaz qılarsa imam hansı tərəfdə dayanmalıdır, mümkündürsə dəlili ilə.
Və aleykumus-salam. Bir qadın, digər qadınlara imam olaraq fərz və ya təravih namazı qıldıra bilər. Ancaq kişilərdə olduğu kimi qadın imam olaraq səfin önündə dura bilməz. Imamlıq edən qadın birinci səfin ortasında durur. Aişə (radiyallahu anhə) fərz namazında qadınlara imamlıq etdi və onların ortasında durdu. (Beyhəqi 3/131).

568
Salam aleykum qardas. Sualıma görə çox üzr istəyirəm. Amma bir ailəli bacı soruşur ki, çox üz kremlərinin tərkibində mənidən istifadə olunur. Elə kremləri istifadə etmək olarmı və ya öz yoldaşının mənisini üzə sürtmək nə dərəcədə düzgün olar? İslamda belə şey bəyənilirmi? Allah razı olsun.
Və aleykumus-sələmu və rahmətullahi və bərakətuhu. Məninin üzə sürtülməsi qadağandır. Çünki bu ilk növbədə insanın fitrətinə zidd bir əməldir. Sonra da məni ilə birlikdə ondan əvvəl və ya sonra nəcis hesab olunan məzinin çıxması da istisna olunmur. Odur ki buna bənzər əməllərdən çəkinmək lazımdır. Uca Allah qurani Kərimdə buyurur: “O kəslər ki, yanlarındakı Tövrat və İncildə haqqında yazılmış olduğunu gördükləri elçinin – yazıb-oxumaq bilməyən peyğəmbərin, ardınca gedərlər. O peyğəmbər onlara yaxşı işlər görməyi buyurar, pis əməlləri isə qadağan edər, onlara pak şeyləri halal, murdar şeyləri isə haram edər.” (əl-Əraf, 157). Tərkibində məni olan kremlərə gəldikdə isə o da yuxarıda qeyd etdiyimiz hökmdədir.

543
Salamu Aleykum əziz qardaş. Sualım belədir inşəAllah. 1. Qadının qaşının alması barədə bilmək istərdim. 2. Qadın öz övrət yerini ərindən başqa heç kəsə göstərməməlidir. Bildiyimiz kimi hamiləlik vaxtlarında, bəzi qadın xəstəlikləri ucbatından genikoloq yanına gedirlər. Buna görə bir günah yazılırmı. Allah sizlərdən razı olsun, imanınızı kamil etsin. AMİN.
Və aleykumus-salam. 1. Qadının qaşını alması haramdır. Peyğəmbər (səlləllahu aleyhi və səlləm) qaş alan və aldıran qadınları lənətləmişdir. Bu da həmin əməlin Allah qatında böyük günah olduğunu göstərir. Rəvayət edilir ki, bir gün Abdullah ibn Məsud (radiyallahu anhu) dedi: “Allah, bədənə döyən və döydürən, qaş alan və aldıran, gözəllik üçün dişlərinin arasını yondurub Allahın yaratdığında dəyişiklik edən qadınlara lənət eləsin.” Bu xəbər Bənu Əsəd qəbiləsindən olan Ummu Yaqub adlı bir qadına çatdıqda, o, İbn Məsudun yanına gəlib dedi: “Mənə xəbər çatdı ki, sən belə-belə lənətlər oxuyursan.” İbn Məsud dedi: “Peyğəmbərin (səlləllahu aleyhi və səlləm) lənət oxuduğu və Allahın Kitabında zikr olunan kimsəyə mən necə lənət oxumayım!?” Qadın dedi: “Mən bu iki lövhə arasında (yəni Quranda) olanları oxudum, amma sənin dediklərinə rast gəlmədim.” İbn Məsud dedi: “Əgər sən onu diqqətlə oxusaydın, rast gələrdin. Məgər sən: “Peyğəmbər sizə nə verirsə, onu götürün, nəyi də qadağan edirsə, ondan çəkinin” ayəsini oxumamısan?” Qadın dedi: “Bəli, oxumuşam.” İbn Məsud dedi: “Bu əməlləri də məhz Peyğəmbər (səlləllahu aleyhi və səlləm) qadağan etmişdir.” Qadın dedi: “Axı mən sənin zövcənin bunları etdiyini görmüşəm.” İbn Məsud dedi: “Get, yaxşı-yaxşı bax!” Qadın gedib baxdıqda, onun zövcəsinin qaşlarında heç bir dəyişiklik görmədi. İbn Məsud dedi: “Əgər bu qadının dediyi kimi olsaydı, mən zövcəmlə yaxınlıq etməzdim.” (Bu hədisi Buxari rəvayət etmişdir.) 2. Bəli, qadın öz övrət yerini ərindən başqa heç bir kəsə göstərməməlidir. Lakin sizin qeyd etdiyiniz kimi zəruri səbəblərdən qadın övrət yerini həkimlərə göstərə bilər. Bu halda qadına günah yazılımır.

541
Assalamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu. 1. Sünnət və fərz namazları arasınada yerdəyişmə nə deməkdir? 2. Gecə namazının vaxtını necə müəyyən edim? Və bu namaz davamlı olmalıdır? 3. Heyzli qadının quran oxuması mümkündürmü?
Və aleykumus-sələmu və rahmətullahi və bərakətuhu. 1. Fərz namazını qıldıqdan sonra nafiləni qılmaq istədikdə yeri dəyişmək müstəhəbdir. İbn Həcər “Fəthul Bari” əsərində demişdir: “Bu nafilə namazının fərzə birləşdirilməsi başa düşülməsin deyə belə edilir...” Əgər bu cür başa düşülməyiləcəksə onda nafiləni də elə həmin yerdə qılmaq olar. Çünki İbn Ömər (radiyallahu anhu) belə etmişdir. Nafi rəvayət edir ki, “İbn Ömər nafiləni fərz namazını qıldığı yerdə qılardı. Həmçinin Qasim də belə edərdi.” Hədisi Buxari rəvayət etmişdir. Deməli əgər insanlar nafilənin fərzə birləşdirilməsini başa düşməyəcəklərsə belə etmək olar. 2. Gecə namazının vaxtı işa namazından sonra sübh namazının vaxtı girənə qədərdir. Gecə namazı nafilə namazı olduğu üçün onu davamlı şəkildə və ya hərdən qılmaq olar. Gecə namazı fərz namazlarından sonra ən əfzəl namazdır. Odur ki, bu namazı davamlı şəkildə qılmaq daha yaxşı əməl hesab olunur. 3. Ehtiyac olan zaman heyzli və ya nifaslı qadının Quran oxuması icazəlidir. Lakin ehtiyac yoxdursa, sadəcə savab qazanmaq, ibadət və Allaha yaxınlaşmaq niyyəti ilə Quran oxumasına əksər alimlər icazə vermir. Buna görə də çəkinməsi daha üstündür.

Sual ver

Diqqət: Suallar həddən artıq çox yığıldığından onlar cavablandırılana qədər sual vermək bölümü müvəqqəti dayandırılıb. Yığılan suallar cavablandırıldıqdan sonra bir daha cəhd edə bilərsiniz.



Sıxıntı və kədəri aradan qaldıran 5 zikr

((لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ العَظِيمُ الحَلِيمُ، لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ رَبُّ العَرْشِ العَظِيمِ، لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ رَبُّ السَّمَوَاتِ وَرَبُّ الأَرْضِ وَرَبُّ العَرْشِ الكَرِيمِ))

“ Lə İlahə illəllahul-Azimul-Həlim. Lə İlahə illəllahu Rabbul-Arşil-azım. Lə İlahə illəllahu Rabbus-səməvati va Rabbul-ardı va Rabul-arşil-kərim.”

“Əzəmətli və Həlim Allahdan başqa haqq məbud yoxdur! Əzəmətli Ərşin Rəbbi Allahdan başqa haqq məbud yoxdur! Göylərin Rəbbi, yerin Rəbbi və kəramətli Ərşin Rəbbi Allahdan başqa haqq məbud yoxdur!”

(( اللهُ، اللهُ رَبِّي لَا أُشْرِكُ بِهِ شَيْئًا ))

“ Allahu Allahu Rabbi, lə uşriku bihi şeyə”

“Rəbbim Allahdır, Allah! Mən heç bir şeyi Ona şərik qoşmuram!”

(( اللَّهُمَّ رَحْمَتَكَ أَرْجُو، فَلَا تَكِلْنِي إِلَى نَفْسِي طَرْفَةَ عَيْنٍ وَأَصْلِحْ لِي شَأْنِي كُلَّهُ، لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ ))

“Allahummə rahmətəkə ərcu, fələ təkilni ilə nəfsi tarfətə ayn va əslih li şəni kulləh, lə İləhə illə ənt.”

“Mərhəmətinlə kömək diləyirəm. Məni bir göz qırpımı belə öz nəfsimlə başlı-başına buraxma! Mənim bütün işlərimi yoluna qoy! Səndən başqa ibadətə layiq məbud yoxdur!”

(( لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنْ الظَّالِمِينَ ))

“ Lə İlahə illə əntə subhanəkə inni kuntu minəz-zalimin”

“Səndən başqa haqq məbud yoxdur. Sən pak və müqəddəssən! Həqiqətən, mən zalımlardan olmuşam!”

(( اللَّهُمَّ إِنِّي عَبْدُكَ وَابْنُ عَبْدِكَ وَابْنُ أَمَتِكَ، نَاصِيَتِي بِيَدِكَ، مَاضٍ فيَّ حُكْمُكَ، عَدْلٌ فيَّ قَضَاؤُكَ ، أَسْأَلُكَ بِكُلِّ اسْمٍ هُوَ لَكَ؛ سَمَّيْتَ بِهِ نَفْسَكَ، أَوْ عَلَّمْتَهُ أَحَدًا مِنْ خَلْقِكَ، أَوْ أَنْزَلْتَهُ في كِتَابِكَ، أَوِ اسْتَأْثَرْتَ بِهِ في عِلْمِ الغَيْبِ عِنْدَكَ، أَنْ تَجْعَلَ القُرْآنَ رَبِيعَ قَلْبِي، وَنُورَ صَدْرِي، وَجَلَاءَ حُزْنِي، وَذَهَابَ هَمِّي ))

“Allahummə inni abduk, vəbnu abdik, vabnu əmətik, nəsiyətiy biyədik, madin fiyyə hukmuk, adlun fiyyə qadauk, əsəlukə bikulli-smin huvə ləkə, səmməytə bihi nəfsək, əv alləmtəhu əhədən min xalqik, əv ənzəltəhu fi kitabik, əv istəsərtə bihi fi ilmil-ğaybi indək, ən təcaləl-Quranə rabiə qalbiy, va nura sadriy, va cəlaə huzniy, va zəhabə həmmiy”

“Allahım! Mən Sənin qulunam, qulunun oğluyam, kənizinin oğluyam! Məni idarə etmək Sənin Əlindədir. Barəmdə verdiyin hökm yerinə yetəndir. Mənə yazdığın tale ədalətlidir. Sənə, Özünə verdiyin və ya Kitabında nazil etdiyin, yaxud yaratdıqlarından kiməsə öyrətdiyin, yaxud da Öz yanında olan qeyb elmində saxladığın Özünə aid olan hər bir adla yalvarıram ki, Quranı qəlbimin baharı və köksümün nuru et, üzüntümün aradan qalxması və kədərimin getməsi üçün səbəb et!”